Actes in memoriam d’Abel Martínez Oliva

EXIGIM LA PROTECCIÓ DEL PROFESSORAT

Dimecres, 20 de maig, a les 9.20 h

Concentracions

(Barcelona comarques i Consorci)
Departament d’Ensenyament
Via Augusta, 202-226, Barcelona
Catalunya central
Carretera de Vic, 175-177, Manresa
Lleida
Carrer Pica d’Estats, 2, Lleida
Girona
Plaça de Pompeu Fabra, 1, Girona
Tarragona
Carrer de Sant Francesc, 7, Tarragona
Maresme – Vallès Oriental
Carrer Churruca, 90, Mataró
Vallès Occidental
Carrer Marquès de Comillas, 67, Sabadell
Baix Llobregat
Carrer Laureà Miró, 328-330, Sant Feliu
Terres de l’Ebre
Carrer Providència, 5-9, Tortosa
#TotsSomAbel
Recordarem sempre que el company Abel Martínez Oliva va morir fent un acte educatiu. Un acte educatiu és generós, compromès, digne. Rebre la mort com a resposta és el més dolorós dels contrasentits.
Totes les persones que treballem en escoles i instituts ho hem sentit com una ferida pròpia perquè toca el mateix concepte d’educació i la dignitat professional. És per això que no podem abandonar la memòria del company ni la solidaritat amb les altres víctimes.
La Federació d’Educació de CCOO vol que el dol esdevingui força, reflexió i en propostes. El compromís de CCOO amb la memòria d’Abel Martínez Oliva consisteix a fer tot el possible perquè mai més hi hagi una altra víctima en un centre educatiu. No ha de tornar a passar. A ningú. Mai.
La funció del sindicat ha de consistir a lluitar per les condicions laborals, materials i organitzatives que requereix avui l’educació. La precarietat no és compatible amb la dignitat ni amb l’eficiència.
El sindicat és un subjecte col·lectiu. Construïm les anàlisis i les propostes des de baix. Desitgem les vostres aportacions.