Qui som

CCOO del Vallès Occidental - CatalunyaCentral (Bages-Berguedà), forma part de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya -CONC- i en l'àmbit intercomarcal és la més representativa en delegats i comitès d'empresa en el conjunt de les nostres comarques.

El nostre sindicalisme és de classe i nacional i considera que l'associació de les persones treballadores és imprescindible per defensar adequadament els nostres interessos econòmics, laborals i socials, i contribuir a una societat que sigui més justa, democràtica i participativa.

La nostra Unió està formada pels sindicats intercomarcals, que agrupen les persones treballadores de uns determinats sector i es cuiden de la negociació del convenis i de tot el que fa referència a l'acció sindical als centres de treball. Aquests sindicats entre d'altres són: Metall-Mineria (metall, mineria i electricitat), Fiteqa (tèxtil, pell i químiques), Ensenyament, Sanitat, Administració Pública, Alimentació, Comerç i Hostaleria, Banca i Estalvi, Construcció i Fusta, Comunicació i Transports, Activitats Diverses (neteja i seguretat), Jubilats i Pensionistes, etc.

D'altra banda, desenvolupem la nostra activitat mitjançant les secretaries en àmbits específics com Organització i Formació, Acció Sindical, Assessorament, Cooperació, Ocupació i Política Social, Dona, Joves i Recursos.

COMISSIÓ EXECUTIVA

ENRIQUE RODRÍGUEZ   Secr. General de la Unió Intercomarcal   erodriguez@ccoo.cat
LLUÍS-VIDAL SIXTO  Secr. Organització i  Acció Sindical
  lsixto@ccoo.cat