Conferència sobre pensions

Data: 14/03/2018
Hora: 10.00
Lloc: Pg. Pere III, 60-62 - Manresa (Catalunya Central)
Convoca: CCOO Vallès Occidental-Catalunya Central
Observacions: “Les nostres pensions: què ens estan fent i que proposem”

La conferència serà a càrrec de Ramon Pla Marco, responsable de relacions institucionals de la Federació de Jubilats i Pensionistes de CCOO de Catalunya.

En Ramon Pla és un veterà lluitador pels drets i les llibertats dels treballadors i les treballadores. Fou detingut i condemnat a presó pel franquista Tribunal d’Ordre Públic (TOP). És Enginyer Tècnic Químic i Llicenciat en Filosofía i Lletres, branca Historia Moderna i Contemporània. Ha treballat en diverses empreses dels sectors del metall, òptica oftalmològica i administració. Va ser membre de la primera executiva de CCOO de Catalunya i fundador entre altres de la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya.

La conferència versarà sobre les principals característiques de l’actual sistema públic de pensions, les reformes i mesures adoptades pel PP  que l’afecten negativament i les propostes alternatives que poden garantir la seva viabilitat i millora tant pel present com pel futur.