format impressió |  contrast  

Vallès Occidental

Els treballadors i treballadores del comerç del Vallès Occidental es mobilitzen sota el lema 'No som diferents, el descans setmanal és un dret'

CCOO INICIA MOBILITZACIONS CONTRA L'INCOMPLIMENT DEL DESCANS SETMANAL EN EL SECTOR DELS GRANS MAGATZEMS


Sota el lema 'No som diferents, el descans setmanal és un dret'

CCOO INICIA MOBILITZACIONS CONTRA L'INCOMPLIMENT DEL DESCANS SETMANAL EN EL SECTOR DELS GRANS MAGATZEMS

CCOO portarà a terme mobilitzacions a tot l'Estat per tal de pressionar les empreses del sector de grans magatzems, agrupades sota la patronal ANGED, que incompleixen el descans setmanal establert en l'Estatut dels Treballadors i ratificat per l'Audiència Nacional i el Tribunal Suprem.

D'aquesta manera, a partir del proper dijous, dia 18 d'octubre, CCOO iniciarà una campanya d'informació a tots els clients de les empreses del sector (El Corte Inglés, Alcampo, Carrefour, Makro, Conforama, Aki, Eroski, Fnac, Hipercor, Toys'r us, Leclerc), repartint fulls informatius a les portes dels centres comerciales on estan ubicats aquests comerços. Així mateix, al llarg del mes de novembre, es succeiran una sèrie de concentracions de treballadors i delegats a les portes dels centres i, finalment, el 14 de desembre, tindrà lloc un acte central a Madrid, que comptarà amb la presència de José María Fidalgo, secretari general de CCOO d'Espanya, així com delegats i treballadors del sector de grans magatzems a tot Espanya, que reivindicaran el descans setmanal per a tots.







Compartir a:

18/10/2007


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't
Llegeix Comarca

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI