format impressió |  contrast  

Vallès Occidental

Acte de reconeixement als afiliats i afiliades amb 25 anys d' antiguitat


Foto Divendres passat CCOO del Vallès Occidental va organitza l’acte bianual de reconeixement al conjunt d’homes i dones que fan més de 25 anys que són afiliats i afiliades al nostre sindicat. L’ Esperit d’aquesta celebració ha estat el reconeixement a l’esforç de totes les persones que han contribuït a la construcció del sindicat. En l’acte es va fer entrega de la insígnia de plata de CCOO de Catalunya i també es donar la benvinguda als nous companys i companyes de recent afiliació.

L’acte es va celebra a la sala d’actes de l’Església Unida de Terrassa i comptà amb les intervencions del Sr. Pere Navarro Morera Alcalde de Terrassa, el Sr. Antonio Díaz Oliva secretari general de CCOO del Vallès Occidental i la Sra. Rosario Serrano Gómez delegada de CCOO i la presència del Sr. Manuel Pérez Díaz Tinent d’alcalde de l’Àrea d’innovació i Desenvolupament Estratègic i Econòmic on les intervencions varen ser molt emotives. Aquest acte s’emmarca dins de la Setmana Cultural del 1r de Maig i enguany es van presentar els llibres de poemes Vivencias, d’Ana Vela del Pozo, i Con el sol hasta el cuello, de Yolanda Gelices Nieto on les companyes van recitar un recull de vuit poemes molt emotius acompanyades a la guitarra per Joan Carles Otero Sánchez music i professor.
 
Les persones assistents varen gaudir en tot moment d’una atmosfera literària 
 






Compartir a:
16/05/2011


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't
Llegeix Comarca

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI