format impressió |  contrast  

Vallès Occidental

CCOO aconsegueix el doble de delegats que el segon sindicat en les eleccions de l'Ajuntament de Sant Quirze


Foto La candidatura de CCOO en les eleccions sindicals de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha aconseguit doblar el nombre de representants que ha obtingut la segona força més votada.

CCOO ha guanyat tant en el col·legi del personal laboral com en el de funcionaris, i ha aconseguit 10 delegats, el doble que la UGT, que només n'ha obtingut 5. El SPPME-CAT s'ha quedat amb només 3 representants. 








Compartir a:
26/01/2011


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't
Llegeix Comarca

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI