Aturades de 24 hores de la plantilla de Sogefi Filtration per demanar solucions als problemes de calor
Els treballadors i treballadores de Sogefi Filtration (Cerdanyola del Vallès) han acordat fer dues jornades d'aturada de 24 hores aquest mes de setembre per exigir a la direcció de l'empresa una solució als problemes de calor que es donen en dues de les naus de la fàbrica, on s'arriba a temperatures d'entre 33 i 40 graus.
La primera serà aquest
dijous, dia 9 de setembre, a partir de les 6 hores, i la segona el
dia 23 de setembre; durant l'aturada la plantilla es concentrarà a les portes de la fàbrica. Aquestes dues mobilitzacions substitueixen les aturades de dues hores convocades inicialment.
CCOO dóna suport a la mobilització dels treballadors i treballadores de Sogefi Filtration, ja que aquesta problemàtica s'ha vist agreujada amb la calor de l'estiu, i demana a l'empresa una solució per garantir unes condicions laborals adequades per a la plantilla, amb una bona climatització i ventilació de les instal•lacions.
Les aturades de dues hores que es van fer dimarts i dijous de la setmana passada van tenir un seguiment total per part de la plantilla de Sogefi.
Compartir a:
06/09/2010