format impressió |  contrast  

Vallès Occidental

CCOO valora positivament la readmissió del treballador acomiadat de Rovema


El Sindicat d'Indústria de CCOO del Vallès Occidental valora molt positivament la decisió de la direcció de l'empresa Rovema (Barberà del Vallès) de readmetre el treballador, que a més era membre del Comitè d'Empresa, que va acomiadar a mitjan mes de juny adduint com a causa objectiva que el seu lloc de treball desapareixia.

Dimecres passat s'havia de celebrar el judici, però l'empresa va decidir arribar a un acord i readmetre el treballador, que es va reincorporar al seu lloc de treball dijous mateix.

CCOO considera que amb aquesta decisió l'empresa dóna la raó als plantejaments d'aquest sindicat, que des del primer moment va denunciar que l'acomiadament no estava justificat.

Rovema és una empresa que es dedica a la producció de maquinària per a envasats alimentaris i és líder en el seu sector. El mes de juliol va adquirir l'empresa Bossar, competidora directa del seu segment, amb una cinquantena de treballadors.





Compartir a:
23/11/2009


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't
Llegeix Comarca

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI