Temps lliure

Residències de temps lliure 2023

Aquests darrers anys ha canviat el sistema de sol·licitud i de gestió de les residències de temps lliure, així com el nombre de places assignades al nostre sindicat. Per aquest motiu, des de CCOO hem considerat que la millor fórmula per accedir a aquestes places sigui que cada persona que ho desitgi pugui realitzar, sense cap tipus de limitació de torn i de residència, la seva sol·licitud directament a les residències en què estigui interessada, d’acord amb els mitjans, els requeriments i la normativa que estableixi cadascuna.

Per això, aquest 2023, amb l’objectiu de facilitar l’accés a la informació, us proporcionem els enllaços a cadascuna de les residències, juntament amb les respectives dades de contacte, perquè, si hi teniu interès i necessiteu algun tipus d’aclariment, ho pugueu fer directament amb la residència corresponent.

Com sempre, des de l’àmbit dels serveis a les persones afiliades intentarem aconseguir les millors propostes per a la nostra afiliació, millorant l’oferta i, sobretot, tractant d’aconseguir l’objectiu que sempre hem perseguit i que continuarem perseguint: que TRAGUEU PARTIT A LA VOSTRA QUOTA.

1. Residències d’Andalusia
  2. Residències de Galícia
  3. Orihuela del Tremedal (Terol)
  4. El Puig -Valhotel (València)
  5. Hostería del Huerna (Astúries)
  6. Morillo de Tou (Osca)

Residències d’Andalusia

Gestionades per la Junta d’Andalusia

Aguadulce / La Línea de la Concepción / Marbella / Pradollano / Punta Umbría / Siles

Residencia Tiempo Libre Aguadulce

A principis d’any, la Direcció General de Treball i Benestar Laboral de la Junta d’Andalusia publica una resolució en què es determinen les temporades, els torns i els terminis de sol·licitud d’estada a les residències que formen part de la Xarxa de Temps Lliure de la Junta d’Andalusia.

Tel.: 955 063 910

Residències de Galícia.

Gestionades per la Xunta de Galícia

O Carballiño (Ourense) / Panxón (Pontevedra)

Panxon

Els torns, els preus i els terminis per presentar les sol·licituds per a les residències de Galícia estan subjectes a la publicació anual d’una ordre al DOG que té lloc pels volts del mes de maig.

Tel.: 981 545 400

Residència d’Orihuela del Tremedal (Terol)

Orihuela del Tremedal

Subida de la Ermita, s/n
44366 Orihuela del Tremedal (Terol)
Tel.: 978 714 026606 34 69 11

Residència El Puig – Valhotel (València)

El Puig Valhotel

S’ha d’enviar el model de sol·licitud emplenat juntament amb el certificat d’afiliació a CCOO a l’adreça electrònica [email protected] o bé per correu postal a l’adreça de la residència (no calen més dades, ja que el DNI se sol·licita al client el dia de l’arribada a l’hora de fer el registre).

Temporada alta (torns d’estiu): termini de sol·licitud fins al 15 de març del 2023
Resta de l’any: no hi ha termini de sol·licitud (subjecte a disponibilitat).

Valhotel – Residència de Temps Lliure El Puig
Camino del Mar, s/n
46540 El Puig de Santa Maria

Hostería del Huerna (Astúries)