Concentració ciutadana a Tarragona per exigir més seguretat a la petroquímica

Coincidint que fa un any del greu accident ocorregut a la planta d’IQOXE

Un any després del greu accident ocorregut a IQOXE, no hi ha hagut avenços significatius quant a les reivindicacions sindicals i ciutadanes per millorar la seguretat i garantir que no es torni a produir un succés com aquest. La patronal AEQT continua bloquejant la mesa de seguiment i des de l’Administració tampoc s’està fent res i s’ha deixat els sindicats fora de les meses tècniques de revisió dels plans d’autoprotecció externs i de les empreses, així com de la coordinació entre empreses.

Davant d’aquesta situació, dijous 14 de gener, els sindicats CCOO i UGT i diferents entitats veïnals i socials de Tarragona han convocat una concentració a la plaça de la Font, davant de l’Ajuntament de Tarragona, a les 18.40 h, en record de les víctimes d’aquest lamentable accident i per exigir que es doni resposta a les demandes plantejades per sindicats i ciutadania i es permeti la seva participació en les meses tècniques de revisió creades arran de l’accident.