CCOO rebutgem el concurs de liquidació presentat per Indústria Alimentària Crusvi

CCOO condemna que l’empresa vulgui fer servir la COVID-19 com a excusa per tancar l’empresa amb traïdoria i amb una falta total de transparència

Indústria Alimentària Crusvi, que es troba en situació d’ERTO des del mes de març, ha presentat un concurs de creditors per a la liquidació de l’empresa. CCOO denuncia que en aquest procés no s’han tingut en compte els drets d’informació i consulta de la representació legal de la plantilla, que no ha rebut cap documentació sobre aquest fet i s’ha assabentat que s’havia iniciat el procés per la premsa.

L’administració concursal no ha buscat alternatives per obtenir un pla de viabilitat que permeti la continuïtat de l’empresa i planteja un ERO per extingir els 110 llocs de treball que hi ha actualment a Indústria Alimentària Crusvi, amb les indemnitzacions que pagui el FOGASA, ja que “no hi ha un cèntim a la caixa de l’empresa”.

CCOO manifesta no només que no està d’acord amb la liquidació de l’empresa, que a parer nostre té viabilitat, sinó que també lluitarà per defensar l’ocupació i aclarir un procés que ens omple de sospites, ja que a falta de documentació i de respostes per part de l’administrador concursal, pel que sabem, el principal creditor seria Granja Crusvi.