CCOO dona suport a la mobilització del col·lectiu de jubilats de BASF per la retallada de beneficis socials

Han convocat dues concentracions, els dies 21 i 25 d’octubre

Paral·lelament a la commemoració dels 50 anys de la seva implantació a Tarragona, la direcció de BASF ha decidit, de forma unilateral, deixar sense efectes el dret vitalici dels seus treballadors i treballadores a rebre una panera de Nadal, un fet que culmina amb l’eliminació d’un seguit de drets i costums que la companyia tenia envers el col·lectiu de persones ja jubilades, que tradicionalment ha mantingut una connexió i un sentiment de pertinença a l’empresa més enllà de la seva relació laboral. Una relació que la nova direcció de BASF no ha estat capaç d’entendre i que s’ha dedicat a erradicar.

La Secció Sindical de CCOO a BASF va fer una assemblea ahir amb el col·lectiu de treballadors i treballadores ja jubilats per recollir les seves reivindicacions, en la qual es van acordar diverses accions per exigir a l’empresa que es mantinguin els seus drets. La primera serà una concentració el proper dilluns, 21 d’octubre, a partir de les 10 hores, a les portes de BASF. També es convocarà una altra concentració el dia 25 d’octubre, coincidint amb l’acte de commemoració del 50è aniversari de BASF a Tarragona. Així mateix, han decidit iniciar la via judicial per recuperar els seus drets.

CCOO dona suport a la reivindicació del col·lectiu de treballadores i treballadors jubilats de BASF i insta la direcció de BASF a fer marxa enrere en la seva decisió.