La Inspecció de Treball dona la raó a CCOO en la denúncia a l’empresa CTC per vulneració del dret de vaga

Coaccions per la vaga laboral del 8 de Març

Arran de la denúncia de CCOO d’Indústria a la Inspecció de Treball contra l’empresa CTC, de Tarragona, per vulneració del dret de vaga, la Inspecció ha donat la raó al sindicat: així, ha fet requeriment a l’empresa perquè retiri el procediment que va posar en marxa en relació amb la vaga laboral del 8 de Març.

La Inspecció de Treball explica que els treballadors i treballadores no estan obligats a avisar amb antelació de si se sumen a la vaga, i ha exigit a l’empresa fer un comunicat a la plantilla en aquest sentit.

CTC és una empresa del sector químic que té una part de la plantilla, força masculinitzada, amb contractes estables i sous raonables, i en canvi una part de la plantilla, més feminitzada, que pateix precarietat, alta rotació i sous poc qualificats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de març de 2018