Una delegació de CCOO visita les instal·lacions del simulador de factors humans de TECNACOM

Una delegació integrada per representants de CCOO d’Indústria de Tarragona, la Secció Sindical de CCOO d’ANAV i de la direcció de recursos humans de la nuclear han visitat aquest dilluns, 29 de gener, el simulador de factors humans de TECNACOM (Hospitalet de l’Infant), que es fa servir per millorar els processos de formació i qualificació del personal que presta els seus serveis a les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs.

L’objectiu de la visita a les instal·lacions de TECNACOM ha estat intercanviar experiències que permetin enriquir la formació en matèria de prevenció de riscos laborals, programes de garantia de qualitat, homologació de subministrament de serveis, programes de fiabilitat d’equips, planificació de les parades programades i millora d’actuacions del comportament humà.

Les instal·lacions de TECACOM disposen d’equips i maquetes que permeten recrear diferents escenaris per tal de formar el personal de les contractistes o per a les pràctiques dels programes de formació professional i formació contínua. Permeten posar en pràctica situacions que reforcin el treball en equip, els comportaments segurs i donar eines per prevenir possible errors, a més de reforçar el paper i les funcions dels supervisors d’activitat de les plantes.