CCOO convocarem vaga a les auxiliars de les nuclears al mes d’octubre

La direcció d’ANAV es reafirma en el document acordat a principis de juny i ha rebutjat la proposta unitària que li vam presentar CCOO i UGT el passat 21 de juliol, en la qual incorporàvem les peticions dels treballadors i treballadores de les empreses auxiliars de les nuclears que ens van portar a la vaga els passats dies 13 i 20 de juny. La direcció d’ANAV només està disposada a incorporar un paràgraf relatiu a la comissió de seguiment, però deixant fora l’aspecte més important per als treballadors.

Davant l’actitud intransigent de la direcció d’ANAV i després d’analitzar la situació amb els nostres delegats i delegades en l’assemblea realitzada el 25 de juliol, CCOO d’Indústria hem decidit escalar el conflicte i convocar una vaga de durada indefinida el mes d’octubre, coincidint amb el pròxim període de recàrrega de la central nuclear Ascó 2, per exigir unes condicions laborals dignes per al conjunt de treballadors i treballadores del sector.

CCOO entenem que aquesta mobilització s’hauria de fer des de la unitat d’acció sindical, ja que ANAV ens continua plantejant la mateixa proposta que el conjunt de treballadors i treballadores de les empreses auxiliars de les nuclears van rebutjar i que ens van portar a dues jornades de vaga, convocades per CCOO i UGT, amb un seguiment total per part de les plantilles.