Unai Sordo, Javier Pacheco i una delegació de la federació CCOO d’Indústria de CCOO visiten el complex industrial de Repsol a Tarragona

Demà dimarts, 18 de juliol

Una delegació de CCOO estatal, CCOO de Catalunya i la federació d’Indústria, encapçalada per Unai Sordo, secretari general de CCOO d’Espanya i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, realitzaran demà dimarts, 18 de juliol, una visita al complex industrial de Repsol a Tarragona. A la delegació hi seran també els secretaris generals de la federació estatal d’Industria, Agustín Martín; d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, i del Sindicat d’Indústria de Tarragona, José Manuel Martín.

A les 11.30 hores, abans d’entrar a la Refineria de REPSOL petroli (c. dels Afores, s/n, la Pobla de Mafumet, Tarragona), Unai Sordo, Javier Pacheco, Agustín Martín i José Antonio Hernández atendran els mitjans de comunicació que ho desitgin.

Barcelona, 17 de juliol de 2017

Agenda:
Dimarts, 18 de juliol de 2017
a les 11.30 hores
Refineria Repsol petroli (a la porta-exterior) – c. dels Afores, s/n, la Pobla de Mafumet (Tarragona)