Nova jornada de vaga a BIC Graphic contra l’ERO

Coincidint amb la vaga de demà, es farà una marxa que tallarà un tram de l’autovia de Salou

Els treballadors i treballadores de BIC Graphic, de Tarragona, estan convocats a una nova jornada de vaga de 24 hores demà, 9 de maig, per manifestar el seu rebuig a l’ERO d’extincions presentat per l’empresa, després que la reunió de mediació d’aquest matí hagi finalitzat sense acord.

Aprofitant la jornada de vaga, sobre les 13 h, els treballadors i treballadores faran una marxa en defensa dels seus llocs de treball que recorrerà un tram de l’autovia de Salou fins a arribar a l’enllaç amb la N-340.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la vaga convocada pel comitè d’empresa, que manté la mobilització de la plantilla davant l’actitud immobilista de l’empresa en les negociacions, que en aquests moments estan encallades, ja que les posicions entre les parts segueixen allunyades. La direcció de BIC Graphic no atén les peticions del comitè perquè retiri l’expedient i s’assegui a negociar mesures alternatives als acomiadaments.