Desconvocada la jornada de vaga contra l’ERO a Bic Graphic

El seguiment de la primera jornada de vaga va ser pràcticament del 100%

La jornada de vaga prevista per demà dijous, 4 de maig, ha quedat suspesa en espera de com avança la reunió prevista també per demà entre la direcció de l’empresa i el Comitè de Bic Graphic, per abordar l’ERO que ha presentat l’empresa per acomiadar 136 treballadors i treballadores de la planta de Tarragona.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem total suport i fem una valoració molt positiva del seguiment de la primera jornada de vaga, que es va realitzar ahir, i que va ser secundada pràcticament pel 100% de la plantilla, en una mostra clara de rebuig a la destrucció de llocs de treball que planteja l’empresa. Esperem que demà la direcció de Bic Graphic s’assegui a negociar la retirada de l’expedient i abordar un pla de viabilitat amb la representació de la plantilla.

Es mantenen les properes jornades de vaga previstes per als dies 9 i 15 de maig.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de maig de 2017