CCOO guanya amb majoria absoluta les eleccions sindicals de Fragadís de Tarragona

La distribuïdora d’SPAR a Tarragona compta amb una plantilla de 913 treballadores i treballadors en les seves 103 botigues, oficines i magatzem

En les eleccions sindicals celebrades a Fragadís de la província de Tarragona per escollir el Comitè d’Empresa de 21 membres, CCOO ha obtingut la majoria absoluta amb 12 representants, seguida de l’USOC amb 6 i 3 per a l’UGT. Les votacions han comptat amb una alta participació, el 77% de la plantilla, que ha dipositat la seva confiança a la seva representació sindical per als propers quatre anys.

A les eleccions sindicals, realitzades el 31 de gener, s’han escollit els 21 membres del Comitè d’empresa de l’agrupació de centres de la província de Tarragona d’aquesta empresa distribuïdora exclusiva de la marca comercial SPAR a Tarragona i Castelló, que representa a 913 treballadors i treballadores distribuïts en 103 botigues, a més de les oficines centrals i el magatzem de distribució, essent una de les empreses de comerç més importants de Tarragona.