CCOO desconvoca la vaga indefinida a Ambulàncies Ponent

Acte de conciliació

El divendres 23 de desembre, en l’acte de conciliació entre treballadors i la direcció d’Ambulàncies Ponent fet a la Delegació de Tarragona del Tribunal Laboral de Catalunya, el comitè de vaga va desconvocar formalment la vaga indefinida, prevista a partir de les 00.00 hores d’avui dimarts, en els següents termes:
– L’empresa es compromet a garantir la jornada de 8 hores (40 hores setmanals).
– L’empresa assumeix el compromís d’abonar la nòmina dins dels cinc dies primers de cada mes.
– Pel que fa a la nòmina del mes de novembre, l’empresa es compromet al pagament de les quantitats pendents (aproximadament el 30%) abans del dia 30 de desembre.
– L’empresa assumeix el compromís ferm de vetlla pel correcte manteniment dels vehicles, procedint a reparar totes les deficiències al més aviat possible.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de desembre de 2016