CCOO hem demanat una revisió dels protocols d’actuació entre les empreses energètiques i l’Administració per evitar nous casos com el de Reus

El sindicat hem sol·licitat un informe d’investigació sobre el procediment que es va seguir en el cas de la dona de 81 anys morta per un incendi

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO de Gas Natural Fenosa reivindiquem a l’Administració i a les empreses subministradores el compliment i aplicació de les mesures previstes en la llei per garantir un servei essencial, com és el subministrament energètic, especialment per a aquells col·lectius més vulnerables, per evitar que es repeteixin situacions dramàtiques com la d’aquest dilluns, que va costar la vida a una dona de 81 anys.

La Secció Sindical de CCOO de Gas Natural Fenosa i CCOO d’Indústria hem sol·licitat a l’empresa i estem a l’espera de l’informe d’investigació sobre el procediment concret que s’ha seguit en aquest cas. Així mateix, estem pendents de la revisió dels protocols d’actuació en els casos que els usuaris es troben en una situació de vulnerabilitat i no poden assumir el pagament de les factures, per tal fer el seguiment de les mesures correctores oportunes per evitar que es produeixin nous casos com aquest, que posen en risc la vida de les persones.