CCOO exigim a la direcció d’ERCROS que convoqui els sindicats per aclarir el futur de les plantes i dels llocs de treball

CCOO rebutgem l’anunci d’acomiadaments que va fer ahir el president de la companyia

Davant les declaracions que va fer ahir el president d’ERCROS, en les quals va justificar les inversions que farà la companyia els proper anys i va anunciar l’acomiadament de 135 persones, CCOO d’Indústria de Catalunya manifestem el nostre desacord amb els plantejaments de l’empresa i instem la direcció a convocar la representació sindical per aclarir, quan abans millor, el futur proper de les plantes i dels llocs de treball.

CCOO considerem poc seriós que ens assabentem de les intencions d’acomiadar 135 treballadors a través d’una roda de premsa, on aquesta pèrdua de llocs de treball es va maquillar amb l’anunci d’un projecte d’inversions a quatre anys vista. A més, en aquest repàs d’inversions es va oblidar el centre que la companyia té a Cardona, amb 40 treballadors, que proveeix sal a les plantes de Flix i de Vila-seca.

CCOO lamentem que el president d’ERCROS no aprofités per posar en valor la taula de reindustrialització en la qual participen l’empresa, la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Flix i els sindicats per buscar una alternativa industrial per a la planta de clor que té a Flix per garantir la continuïtat de la planta i dels llocs de treball, arran del canvi de tecnologia per a la fabricació de clor que ve marcat per la normativa europea.