Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, participa en una assemblea de delegats i delegades a Tarragona

Demà dimecres, 27 d’abril, organitzada per CCOO de les Comarques Tarragonines (declaracions a les 11.00 h)

CCOO de les Comarques Tarragonines organitza demà dimecres, 27 d’abril, una assemblea de delegats i delegades davant la proximitat del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el treball (28 d’abril).

L’assemblea es farà demà a partir de les 11.30 h a l’aula magna de la Universitat Rovira i Virgili (URV), al Campus Catalunya (Av. de Catalunya, 35) de Tarragona. Hi haurà les intervencions d’Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO; de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; de Jaume Pros, secretari general de CCOO de les Comarques Tarragonines; de Loly Fernández, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, i de Montse Sanahuja, secretària de Salut Laboral de CCOO de les Comarques Tarragonines.

És per això que us convoquem a les 11.00 h a la sala de graus del Campus Catalunya, on Fernández Toxo, Gallego, Pros i Sanahuja atendran els mitjans de comunicació que ho desitgin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’abril de 2016

Agenda:
Dimecres 27 d’abril de 2016
11.00 hores (declaracions); 11.30 hores (assemblea)
Sala de Graus/Aula Magna de la Universitat Rovira i Virgili (URV), Campus Catalunya – Av. Catalunya, 35. Tarragona