Visita institucional a les instal·lacions de la nuclear d’Ascó

La Secció Sindical de CCOO d’ANAV va organitzar, el passat 9 de juliol, una visita a les instal·lacions de la nuclear d’Ascó en la qual va participar una delegació dels òrgans de direcció de CCOO d’Indústria de Tarragona i de la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona. Acompanyats pel director de la central i el cap de Recursos Humans i assistits per dos delegats de la Secció Sindical de CCOO a ANAV, van poder conèixer de primera mà les instal•lacions i el seu funcionament.

Per part de CCOO d’Indústria de Tarragona van assistir-hi José Manuel Martín, coordinador de la Comissió Executiva, Josep M. Gasol, responsable d’Eleccions Sindicals, Mariano Arruego, responsable de Salut Laboral, i Fernando Miguel, responsable de Política Industrial. Per part de la unió intyercomarcal hi va anar el secretari general, jaume Pros, i la responsable de Comunicació i Salut Laboral, Montserrat Sanahuja.