Els treballadors de Verallia Saint Gobain es mobilitzen en defensa dels seus drets laborals

Després que la multinacional Saint Gobain concretés les seves intencions de vendre l’empresa Verallia, més del 90% dels seus treballadors i treballadores han signat un manifest en defensa dels seus drets laborals. Tots els dijous del mes de maig, les plantilles dels sis centres productius que Verallia té a l’Estat, un d’ells a Montblanc, es concentraran davant les portes de les factories per recordar a l’empresa i al futur comprador que els seus drets laborals no estan en venda.

Els treballadors i treballadores i els seus representants volen garanties que, tal com va manifestar la direcció a Madrid davant els sindicats fa unes setmanes, es mantindran les condicions laborals de Verallia, i exigeixen que en aquest procés no es deixi enrere a cap centre de treball i que les inversions anunciades es duguin a terme.