CCOO revalida la majoria en les eleccions sindicals celebrades a l’Associació Nuclear Ascó-Vandellós (ANAV)

Aquests resultats són molt importants de cara a la negociació del proper conveni

CCOO ha revalidat la seva majoria a l’Associació Nuclear Ascó-Vandellòs (ANAV) en les eleccions sindicals celebrades ahir, en les quals ha aconseguit 21 dels 47 delegats i delegades que s’escollien (un 44,7% de la representació). La resta de delegats elegits han quedats repartits així: 20 per a UGT i 6 per a APLOC.

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament aquests resultats, ja que determinaran la composició de la mesa negociadora del que serà el V Conveni col•lectiu d’ANAV, en la qual CCOO serà la força majoritària de la part social. En aquesta negociació, CCOO reprendrà com a eixos fonamentals alguns temes que no es van poder resoldre en l’anterior procés de negociació, com són la garantia d’ocupació, la continuïtat del pla de relleu generacional i la recuperació de les condicions de nou ingrés, amb l’objectiu de mantenir una autèntica i eficaç cultura de seguretat nuclear als centres d’Ascó i Vandellòs II.

CCOO continuarà treballant com fins ara per garantir el compliment íntegre del conveni col•lectiu, amb una defensa tenaç i responsable dels drets dels treballadors i treballadores d’ANAV.