CCOO i UGT suspenen la negociació del conveni de Cristalería Saint-Gobain per la impossibilitat de trobar punts d’acord amb l’empresa

Davant d’aquest escenari, preparen mobilitzacions per desbloquejar la negociació

Davant l’immobilisme que manté la direcció de Cristalería Saint-Gobain en la negociació del conveni col•lectiu, CCOO d’Indústria i UGT han decidit suspendre les negociacions i convocar una vaga, que es concretarà en els propers dies, als centres de treball que té a l’Arboç i a Avilés, per forçar l’empresa a desbloquejar la negociació.

CCOO denuncia que la direcció de l’empresa no està disposada a negociar sobre la plataforma sindical presentada, i manté la seva decisió d’introduir una doble escala salarial, que només causaria una bretxa entre la plantilla, i no renuncia ni a la moderació dels costos salarials ni a les retallades. Unes mesures que per a CCOO són inassumibles.

En aquest escenari, CCOO emplaça l’empresa a buscar una sortida sobre la proposta que els sindicats han posat sobre la taula.