CCOO d’Indústria valora positivament la trobada amb l’alcalde de Tarragona sobre l’estat del manteniment de la xarxa elèctrica

Una representació de CCOO d’Indústria de Catalunya i de CCOO de Tarragona es va reunir ahir amb l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i els tinents d’alcalde Javier Villamayor i Xavier Tarrés per exposar-los la situació de l’estat del manteniment de la xarxa elèctrica i demanar-los la implicació del consistori per intercedir davant el Govern de la Generalitat perquè aquest s’impliqui
per buscar una solució al conflicte que afecta el sector. Aquesta trobada s’emmarca en una campanya que està duent a terme CCOO per informar directament els alcaldes de les principals capitals catalanes.

En el marc de la reunió, a més a més de parlar sobre la problemàtica del manteniment de les instal•lacions elèctriques de la ciutat, també s’ha posat sobre la taula la preocupació del sindicat per la contínua precarització de les condicions laboral dels treballadors de les empreses subcontractades per Endesa per fer el manteniment de la xarxa i la creixent destrucció d’ocupació que ha patit el sector en els darrers temps, que posen en risc la seguretat no només dels treballadors, sinó també del servei.

CCOO d’Indústria valora positivament el compromís de l’alcalde de Tarragona de traslladar aquestes qüestions al conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat i a tractar aquest tema al Consell d’Alcaldes del Tarragonès.