Les federacions d’Agroalimentària i CCOO d’Indústria de Catalunya celebren avui a Tarragona una assemblea conjunta de delegats

A partir de les 10.00 hores

Les federacions d’Agroalimentària i CCOO d’Indústria de Catalunya celebren avui dimecres, 12 de novembre, una assemblea conjunta de delegats i delegades en els locals del centre cívic de Bonavista de Tarragona a partir de les 10hores.

Ambdues organitzacions traslladaran a l’actiu sindical el recent acord de col·laboració assolit i la importància estratègica d’unir reivindicacions sindicals a favor d’una veritable política industrial, així com el fet de millorar la capacitat organitzativa per destinar més recursos a l’afiliació i sindicació dels treballadors i treballadores dels sectors industrials.

A l’assemblea també es discutirà sobre l’estratègia sindical en la negociació col·lectiva i la necessària recuperació del poder adquisitiu de les persones treballadores, a través d’importants increments salarials en els convenis col·lectius, convenis que es començaran a negociar de forma immediata, alguns tan importants com el de la indústria química, el tèxtil i moda, el de productes farmacèutics o el del metall de Catalunya, entre d’altres.

L’assemblea tindrà lloc al centre cívic de Bonavista de Tarragona, al carrer Onze, núm. 13, i començarà a les 10 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2014