Concentració a Amposta davant de Padesa per denunciar pràctiques antisindicals

Demà dijous, 6 de novembre, a partir de les 13 h

Davant de la situació d’acomiadament injustificat de la presidenta del Comitè d’Empresa de Padesa, Irene Matamoros, i el delegat sindical, Pascual Murillo, el sindicat CCOO ha convocat per a demà dijous, 6 de novembre, de 13 a 15 h, una concentració davant les portes de l’empresa, a Amposta.

Amb aquesta concentració volen denunciar les pràctiques antidemocràtiques i repressives als delegats i delegades de CCOO i exigir la seva readmissió immediata.

A la concentració hi assistiran Jaume Pros, secretari general de CCOO de Tarragona; Josep Casadó, secretari general de CCOO de les Terres de l’Ebre; Miguel Ángel Domínguez, secretari general de la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya, i Jordi Vidal, secretari general de la Federació Agroalimentària de CCOO de Tarragona.

Barcelona, 5 de novembre de 2014

Agenda: