Persecució contra la Secció Sindical de CCOO a l’empresa PADESA d’Amposta

Davant la proximitat de les eleccions sindicals, s’acomiada dos delegats

Irene Matamoros i Pascual Murillo, treballadors i membres de la Secció Sindical de CCOO de l’empresa PADESA d’Amposta, van rebre el passat 2 d’octubre una carta d’acomiadament a les vigílies de les properes eleccions sindicals. L’empresa ha acomiadat la presidenta del comitè d’empresa i el delegat sindical amb l’únic propòsit que dificultar l’elaboració d’una candidatura sindical per al proper procés electoral.

CCOO considera que l’acomiadament és totalment desproporcionat i injustificat, basat en la diferència d’ús d’hores sindicals entre CCOO i UGT. És lògic que el crèdit d’hores sindicals sigui més utilitzat per aquell sindicat que realitzi més tasques sindicals. Amb l’argument de l’ús desproporcionat d’hores sindicals acomiada els dos treballadors.

CCOO seguirà endavant amb la seva candidatura, l’única que demostra estar en millors condicions de defensar els interessos dels treballadors i treballadores de Padesa. El sindicat entén que, davant l’actual situació, és més important que mai que es doni suport als companys i companyes de la candidatura de CCOO, sabent que l’empresa té intenció de condicionar l’opinió i vot de la plantilla. CCOO segueix i seguirà al seu costat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 d’octubre de 2014