CCOO rebutja l’ERO d’extincions presentat per Terminales Portuarias, SL

La Federació d’Indústria de CCOO rebutja l’ERO d’extincions que ha presentat la direcció de Terminales Portuarias, SL, per acomiadar un total de 39 treballadors i treballadores al conjunt de l’Estat, 25 dels quals pertanyen als dos centres de treball que l’empresa té a Catalunya (Barcelona i Tarragona).

En paral·lel a la presentació de l’ERO, també es planteja una inaplicació d’algunes matèries del conveni a Barcelona, així com una modificació de les condicions de treball a Tarragona. La Federació d’Indústria de CCOO considera que existeixen mesures alternatives que permetrien superar la situació plantejada per l’empresa, que addueix causes organitzatives, tècniques i econòmiques per justificar l’ERO.

CCOO també denúncia que fa pocs mesos ja va haver-hi altres mesures que van suposar un gran esforç econòmic i de retrocés de les condicions laborals que van afectar els treballadors de TEPSA.