Ampli seguiment de la vaga de la plantilla del Grup GES

Prop de 100 treballadors es van desplaçar des de Tarragona i Reus a la manifestació a Madrid

Davant l’anunci de l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) del Grup Ges (que inclou a Global Energy Services, SIEMSA Indústria i SIEMSA Control y Sistemas), que implicaria 627 acomiadaments d’una plantilla de 2.444 persones (325 de les quals a Tarragona), la plantilla va decidir mobilitzar-se.

Ahir dimecres, 23 de juliol, van fer vaga, secundada àmpliament pel 90% dels empleats, i manifestació a Madrid, amb prop de 1.200 treballadors arribats des de tota la península, que van anar des de l’estadi Santiago Bernabéu fins al Ministeri d’Indústria i després fins a les oficines de l’empresa a Madrid.

Des de Tarragona i Reus es van desplaçar prop d’un centenar d’empleats, a banda dels 150 treballadors concentrats a les portes de les oficines de Tarragona. A més, les principals seccions sindicals de Tarragona a les quals GES presta serveis han manifestat per escrit el seu suport a la vaga.

CCOO es posa al costat de la plantilla per rebutjar la política energètica del Govern central i la despietada proposta d’acomiadament col·lectiu que manté, contra tota lògica, la direcció de l’empresa, ja que les principals pèrdues que ha tingut el grup no s’han produït als centres de la península.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de juliol de 2014