Joan Carles Gallego dóna suport als treballadors i treballadores d’Ascó i Vandellòs

El proper dilluns, 26 de maig, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, estarà donant suport a la reivindicació dels treballadors i treballadores de les nuclears d’Ascó i Vandellòs contra la precarització de les condicions laborals i salarials que suposa l’actitud de l’empresa, que manté bloquejada la negociació del conveni col·lectiu. A les 13 hores serà a les portes de la nuclear d’Ascó, acompanyat pel secretari general de CCOO d’Indústria de Tarragona, Vicente Moya, i el secretari general de CCOO a ANAV, Joaquim Bielsa, per atendre els mitjans de comunicació i fer balanç d’aquestes segones jornades de vaga a les nuclears catalanes. De moment, el seguiment de la vaga és del 95%.

CCOO d’Indústria de Catalunya insisteix que l’actitud empresarial i les mesures que planteja posen en risc l’explotació segura, fiable i respectuosa amb el medi ambient d’aquestes instal·lacions, un sector estratègic per a la generació d’energia elèctrica.