Acte de mediació per evitar la vaga a l’empresa Serveis Comarcals Mediambientals Cambrils, SL (SECOMSA)

Servei públic de neteja

Segons informa CCOO de les Comarques Tarragonines, el proper dilluns, 7 d’abril, tindrà lloc, als Serveis Territorials del Departament d’Empresa i Ocupació a Tarragona (carrer de Joan Baptista Plana, 29-31), l’acte de mediació entre la direcció de l’empresa Serveis Comarcals Mediambientals Cambrils, SL (SECOMSA) i la representació legal dels treballadors.

L’objectiu és evitar la vaga indefinida prevista a partir del dimecres 16 d’abril, convocada quan el regidor de Serveis de l’Ajuntament de Cambrils va informar al comitè que el conveni d’empresa havia estat denunciat.

La reunió de mediació es farà a Tarragona a les 9.30 hores. Està previst que a les 11.30 hores els representants sindicals puguin atendre als mitjans de comunicació que ho requereixin, a les portes dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 d’abril de 2014