El Comitè Intercentres de COBEGA convoca calendari de mobilitzacions

Després de la presentació de l’ERO amb sortides forçoses i el tancament de la planta de Fuenlabrada

CCOO i el Comitè Intercentres de COBEGA – Coca-Cola, després de la presentació de l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) amb sortides forçoses de la planta de Fuenlabrada (Madrid), ha decidit convocar aturades parcials els dies 4, 6, 11 i 13 de febrer. Es faran a diferents centres de l’empresa, concretament a:

– Esplugues de Llobregat: avinguda dels Països Catalans, 32, de 8.00 h a 11.00 h.
– Martorelles: carrer Verneda, s/n, polígon Can Fenosa, de 6.00 h a 8.00 h, de 14.00 h a 16.00 h i de 22.00 h a 24.00 h.
– Tarragona: carrer Arquebisbe Pont i Gol, 6, local 2, de 7.30 h a 10.00 h.
– Lleida: carrer Pere Cabrera, 16, edifici Eurotrading, de 7.30 h a 10.00 h.
– Girona: carrer Freser, 66, de 7.30 h a 10.00 h.

CCOO convoca tots i totes els companys i companyes perquè vagin a secundar aquestes concentracions dels treballadors i treballadores de COBEGA.

El sindicat denuncia la il·legalitat de l’ERO i vol que se’n declari la nul·litat. La denúncia s’ha interposat davant la Direcció General d’Ocupació i la Inspecció de Treball, després d’intentar sense èxit la retirada de l’ERO per la via de la negociació.

CCOO exigim la seva completa retirada de l’ERO perquè no té sentit i justificació tancar plantes i acomiadar milers de treballadors i treballadores a COBEGA – Coca-Cola quan la companyia està guanyant diners obtenint amplis beneficis.

Per tot això, des de CCOO continuarem donant suport a totes les mesures de rebuig i aturades previstes, més les que es puguin posar en marxa properament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de gener de 2014