Les federacions d’Indústria i Fiteqa visiten la planta de Repsol Química de Tarragona

Aquest matí, els secretaris generals de les federacions d’Indústria i de Fiteqa de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco i Vicente Pardina, respectivament, i dels seus sindicats intercomarcals de Tarragona, Jose Manuel Martín i Vicente Moya Baillo, respectivament, han estat de visita a la planta de Repsol Química de Tarragona, que en aquests moments es troba parada.

Allà s’han reunit amb Joan Pedrerol, director del complex industrial de Repsol a Tarragona i president de l’AEQT, i amb altres responsables de la planta per explicar-los la fusió que durant els propers mesos es produirà entre les dues federacions i que té com a motiu principal ajuntar les sinergies per donar una millor representació i cobertura sindical als treballadors i treballadores dels dos sectors. Després, acompanyats de representants sindicals de CCOO del complex, han fet una visita a la planta.