CCOO presenta les Jornades de Normalització Lingüística, amb lema ‘Viure en català sense cap retallada’

CCOO presenta, demà dimarts, 5 de novembre, a les 17.30 hores, a la sala de graus de la URV de Tarragona, les VIII Jornades de Normalització Lingüística, que porten per lema “Viure en català sense cap retallada”.

A la roda de premsa hi participaran:

– Montse Ros, secretària general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya
– Miquel Àngel Vera, secretari general de la Federació d’Ensenyament de CCOO del País Valencià
– Joan Pere Amengual, responsable a Menorca de la Federació d’Ensenyament de CCOO de les Illes Balears.
– Jaume Pros, secretari general de CCOO de les Comarques Tarragonines

CCOO de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears organitzen aquestes jornades que tindran lloc des del mes de novembre del 2013 fins al mes de maig del 2014 i pretenen generar espais de reflexió i debat al voltant de la llengua catalana, partint de la base que normalitzar-ne el coneixement i l’ús és un dret de ciutadania.

El primer cicle de debats tindrà lloc durant el mes de novembre i es concretarà en tres actes:

Tarragona, 5 de novembre, 18 h, conferència inaugural: “Les llums i les ombres de la normalitat lingüística. La situació sociolingüística de la llengua catalana”, a càrrec de Miquel Àngel Pradilla.

Girona, 14 de novembre, 18 h, conferència col·loqui: “Nous contextos per a la normalització del català. Canvis demogràfics, socials i culturals. Del bilingüisme al plurilingüisme”, a càrrec d’Ignasi Vila.

Lleida, 21 de novembre, 18.30 h, taula rodona: “La llengua: cohesió o confrontació”, amb Miquel Pueyo, Ramon Sistac, Conxita Navarro i Montse Baquero.

Per consultar el programa complet, entreu a: http://viureencatala.ccoo.cat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de novembre de 2013