VI Conferència de la Secció Sindical de CCOO Correus de Catalunya

Demà dijous, 10 d’octubre del 2013, a Tarragona

La Secció Sindical de CCOO de Correus de Catalunya celebra la seva VI Conferència a Tarragona el 10 d’octubre del 2013, amb l’objectiu d’encarar els reptes dels propers anys, en els quals els drets de la ciutadania estan sent qüestionats des de diferents àmbits polítics i els serveis públics, hipotecats pels interessos financers. La defensa dels valors fonamentals de l’estat del benestar i dels interessos dels treballadors i treballadores cobra major rellevància.

Se celebra en un període en el qual s’inicia la negociació del conveni i de l’acord com una expressió de voluntat, implicació i compromís dels treballadors/es amb la viabilitat de l’operador públic postal i davant la crisi més severa que el nostre país ha sofert. En un context postal, on la prestació del servei postal universal a Catalunya perilla per falta de determinació política financera, per a CCOO, aquesta conferència pretén marcar unes línies estratègiques orientades a treballar per a l’estabilitat empresarial i el futur dels més de set mil treballadors i treballadores que conformen la plantilla de Correus a Catalunya.

La conferència es farà a partir de les 10.00 h a l’Hotel Urbis Centre a Tarragona (plaça Corsini, 10).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 d’octubre del 2013