Els treballadors de transport de mercaderies i logística de Tarragona donen sang per un conveni just

L’acte reivindicatiu i solidari tindrà lloc tots els dijous de setembre al banc de sang de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona

Els treballadors i les treballadores del sector de transport de mercaderies i logística de Tarragona reivindicaran aquest dijous, 5 de setembre, i tots els dijous d’aquest mes, la signatura d’un conveni col·lectiu just i digne per als pròxims anys amb un acte simbòlic i solidari com és la donació de sang. Durant diversos mesos de negociació, la UGT i CCOO de Catalunya han ofert a la patronal un conveni amb propostes que només representen esforços i sacrificis per als treballadors i treballadores. Propostes que han estat refutades de forma sistemàtica per la patronal. Això va comportar la convocatòria de vagues els dies 23 i 24 de maig, amb un seguiment massiu per part dels treballadors del sector.

Tot i això, la patronal continua sense fer cas a aquestes reivindicacions, i no satisfeta amb les propostes dels sindicats exigeix més sacrificis i proposa condicions que representen importants retallades en els drets i els salaris dels treballadors i treballadores del sector.

Els treballadors i les treballadores del sector de transports de mercaderies i logística de Tarragona faran la seva donació al banc de sang de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona tots els dijous d’aquest mes (els dies 5, 12, 19 i 26), de 9 a 14 hores.