CCOO rebutja les noves retallades de plantilla a PortAventura

L’empresa PortAventura torna a retallar plantilla, aquesta vegada amb 25 nous acomiadaments del personal fix discontinu. Uns acomiadaments que s’han de sumar als 25 realitzats el mes de maig, els 13 del mes de gener i la subcontractació de 250 treballadors el mes de febrer. Aquesta actuació empresarial de retallada de costos de personal és del tot inacceptable essent aquesta una empresa amb beneficis econòmics.

Generar por entre la plantilla i reduir-la per mantenir i ampliar marges de benefici empresarial no és acceptable i genera una situació de conflictivitat en les relacions laborals.

CCOO continuarà defensant els treballadors i treballadores de PortAventura i s’oposa i s’oposarà a aquestes pràctiques empresarials.