Xerrada a Tarragona: “Europa: problema o solució? Alternatives a la troica”

En el marc de la setmana de mobilitzacions europees (del 10 al 16 de juny)

En el marc de la setmana de mobilitzacions impulsada per la Confederació Europea de Sindicats (CES), CCOO i UGT han convocat un acte a Tarragona per debatre alternatives a les imposicions de la troica.

La xerrada, que tindrà lloc a l’aula 301 de la Universitat Rovira i Virgili, al Campus Catalunya, anirà a càrrec de Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, i Daniel García, responsable d’Internacional d’UGT de Catalunya. S’encarregaran de la presentació de l’acte Jaume Pros, secretari general de la UI de CCOO de Tarragona, i Jordi Salvador, secretari general de la UGT de Tarragona.

Us convidem a assistir a aquesta xerrada, que tindrà lloc a Tarragona demà dimarts, 11 de juny, a les 19 h, a l’aula 301 (3a planta) de la URV (Campus Catalunya).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de juny de 2013

Agenda:
Dimarts, 11 de juny de 2013
19 hores
URV aula 301 (3a planta) Campus Catalunya (Tarragona)