PortAventura aprofita el context de crisi i la reforma laboral per fer 25 nous acomiadaments

Rebuig de CCOO

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya denuncia que PortAventura segueix amb els seus successius moviments de subrogacions de personal (250 treballadors i treballadores el passat mes de febrer) i continus acomiadaments (14 treballadors i treballadores al mes de gener) i, ara, 25 més.

D’aquesta manera l’empresa, que té beneficis, s’està destacant com una empresa que s’aprofita del context de crisi i utilitza la reforma laboral del PP, que CiU va votar favorablement, per deixar sense futur moltes famílies.

CCOO mostra el seu rebuig davant de les actuacions que pren l’empresa de manera unilateral, que afecten molt negativament l’entorn, sense entrar a considerar altres actuacions menys agressives per als treballadors i treballadores.

Barcelona, 2 de maig de 2013