Concentració davant la patronal APEMTA per exigir el desbloqueig del Conveni del metall de Catalunya

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya ha convocat els delegats i delegades de les empreses del sector del metall de la província de Tarragona a concentrar-se demà dimecres, 24 d’abril, a les 17 hores, davant la seu de la patronal metal·lúrgica APEMTA (avinguda Roma, 7, de Tarragona) per exigir-li el desbloqueig de la negociació del Conveni del metall de Catalunya.

La concentració es fa coincidint amb la reunió de la comissió negociadora del Conveni del metall de la província de Tarragona prevista per demà, en la qual CCOO tornarà a demanar a la patronal tarragonina que la negociació de les condicions que regula el conveni provincial s’inclogui en la negociació del Conveni del metall de Catalunya, que deixi sense efectes la limitació de la ultraactivitat del conveni i que apliqui la revisió salarial acordada per al 2013.

CCOO insisteix en la importància d’avançar en la negociació del Conveni del metall de Catalunya, ja que els canvis introduïts amb la reforma laboral buiden de contingut els convenis provincials i ens aboquen a un nou marc de negociació d’àmbit autonòmic en el sector del metall. A més a més, CCOO denuncia que amb aquest bloqueig a la negociació col·lectiva, tant del conveni autonòmic com de la revisió salarial, la patronal està incomplint els acords signats el passat març de 2012.