CCOO denuncia que l’ERO d’ERCROS posa en risc un centenar de llocs de treball a les seves empreses auxiliars

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya denuncia que l’ERO que ha presentant ERCROS (Flix) ja s’ha cobrat les primeres víctimes. Aquest matí, els treballadors de diverses empreses auxiliars que habitualment presten els seus serveis a les instal·lacions de l’empresa química no han pogut entrar a treballar, ja que se’ls ha negat l’accés a les instal·lacions d’ERCROS.

Davant d’aquesta situació, la Federació d’Indústria de CCOO també insta la direcció d’ERCROS a retirar l’expedient i a recapacitar sobre la incidència i el greu impacte que aquest ERO pot tenir a la comarca de la Ribera d’Ebre, ja que als 156 treballadors afectats cal sumar-hi gairebé un centenar de treballadors de les empreses auxiliars que treballen a les instal·lacions d’ERCROS, que veuran seriosament amenaçada la seva viabilitat, arrossegant en la seva caiguda encara més llocs de treball.

Entre aquestes empreses auxiliars hi ha Proyectos y Mantenimientos Industriales Granero Vilarasau, NERVIÓN, Plásticos Huelva, Califugat Hernández, Fusteria Mata, Contratos y Diseños, Construccions Cugat, MEPEL, Hnos. Carranza, Tallers Guiu Picola, J. Rey, PINTEC, Construccions MAGOSA, PIRSA, TEIFER, CRISPI i Electricitat Candi.

La Federació d’Indústria de CCOO donem tot el nostre suport als treballadors i treballadores d’ERCROS i de les seves auxiliars en la seva reivindicació i la seva lluita en defensa de l’ocupació i del teixit industrial del municipi de Flix i de tota la comarca.