CCOO valora positivament la iniciativa solidària impulsada pel comitè d’empresa de SIEMSA Industria

Proposen que els diners previstos per al lot de Nadal es destinin al Banc d’Aliments

El Comitè d’Empresa de SIEMSA Industria (Tarragona), del qual CCOO té la majoria, ha decidit impulsar una iniciativa solidària tenint en compte la situació actual del país, l’elevada taxa d’atur, amb prop de 6 milions de persones aturades a l’Estat i centenars de famílies que tenen problemes per arribar a final de mes.

Davant d’aquest escenari, han sol·licitat a la direcció de l’empresa que la quantitat prevista per als lots de Nadal dels membres del Comitè es destini a una entitat benèfica de la província de Tarragona, el Banc d’Aliments, i conviden a la resta de la plantilla a sumar-se a la iniciativa. De fet, alguns treballadors ja s’hi han adherit. La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya valora positivament aquesta proposta solidària.

La iniciativa també s’ha traslladat als comitès d’empresa d’altres centres de treball que el grup té a l’Estat.