CCOO rebutja la retallada de llocs de treball i de condicions laborals a ACEROS PARA LA CONSTRUCCIÓN

La plantilla prepara un calendari de mobilitzacions

Els treballadors i treballadores de l’empresa ACEROS PARA LA CONSTRUCIÓN (Arboç del Penedès), que pertany al grup CELSA, estan preparant un calendari de mobilitzacions per manifestar el seu rebuig a la retallada de llocs de treball i de condicions laborals que suposa el pla de viabilitat que els ha plantejat l’empresa. Aquest pla es tradueix en 26 acomiadaments d’una plantilla de 89 persones, una rebaixa salarial mitjana del 20%, un increment de la jornada laboral anual de 9 dies, a més d’un ERO de suspensió temporal.

La primera de les accions de protesta serà demà dimecres, 5 de desembre. La plantilla es concentrarà a les portes de l’empresa, que està situada al km 1.202 de la carretera N-340, a partir de les 10 hores, i des d’allà aniran en marxa per la N-340 fins a l’Ajuntament de l’Arboç del Penedès, on tenen previst reunir-se amb l’alcalde per exposar-li la situació i demanar-li que intercedeixi davant de l’empresa.

La Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya dóna suport als treballadors i treballadores d’ACEROS PARA LA CONSTRUCCIÓN en les seves reivindicacions, i denuncia que l’empresa està aprofitant-se de la reforma laboral per acomiadar part de la plantilla i imposar que la resta treballi més hores, per menys diners i en pitjors condicions laborals.