Mobilitzacions i concentracions programades pel mes d’octubre a Tarragona en el sector públic

La plataforma intersindical que agrupa les diferents Juntes de Personal i Comitès d’Empresa de les administracions locals, autonòmica, estat, justícia, sanitat, ensenyament i correus informen

La plataforma intersindical que agrupa les diferents juntes de personal i comitès d’empresa de les administracions locals, autonòmica, de l’estat, justícia, sanitat, ensenyament i correus, es van reunir ahir i van acordar que per manifestar el seu desacord a les polítiques de retallades que apliquen aquestes administracions cara als seus treballadors i treballadores, i que es tradueixen en una minva en la qualitat dels serveis que rep la població en general, van acordar fer les següents concentracions en els propers dies a Tarragona:

-Dijous dia 4 d’octubre:
Concentració davant de la oficina de Correus (plaça del mercat) de les 9 a les 9.30h
Concentració danvant del Departament d’Ensenyament a les 18 h
-Divendres dia 5 d’octubre:
Concentració davant de l’estatua dels despullats de 10.30 a 11h. Aquesta concentració és una continuació dels divendres negres que s’han anat convocant durant tot l’estiu.
-Dijous dia 11 d’octubre:
Concentració davant de la oficina de Correus (plaça del mercat) de 9 a 9.30h i de 10.30 a 11h davant dels despullats (en lloc del divendres que és festiu).
-Dijous dia 18 d’octubre:
Concentració davant de Correus (plaça del mercat) de 9 a 9.30h
-Divendres dia 19 d’octubre:
Concentració davant dels despullats (divendres negres) de 10.30 a 11h