Jornada sobre el soroll als centres de Treball

CCOO ha celebrat avui a Tarragona un curs sobre prevenció i intervenció sindical

CCOO ha celebrat avui a Tarragona una jornada  sobre intervenció sindical en l’exposició al soroll, centrada en com visualitzar i compensar les hipoacúsies. Aquesta jornada estava adreçada a tots els delegats i delegades de CCOO, conscients de la importància del problema del soroll als centres de treball on, a causa de la passivitat dels empresaris, les mútues i l’Administració, no es visualitzen els danys pel soroll. Per això avui a CCOO hem organitzat aquesta sessió per delegats i delegades amb l’objectiu que coneguin les propostes de prevenció i d’intervenció sindical per garantir les millors condicions de treball i de la salut. Perquè la formació és coneixement, CCOO estem al costat dels treballadors i treballadores.