El proper 20 de juny, manifestació contra la reforma laboral i les retallades

Nou pols dels sindicats al Govern. A les 19 h, a la plaça Imperial Tàrraco

Les accions contra la reforma laboral i les retallades continuen. Els sindicats no ens aturarem fins que els governs de CiU i PP s’avinguin a negociar i a modificar algunes de les polítiques dutes a terme com la reforma laboral i les retallades en ensenyament, sanitat i serveis socials que l’únic que fan és degradar l’estat del benestar i empobrir els ciutadans.

CCOO ja hem advertit que les accions de protesta seran continuades i sostingudes. En aquest sentit, s’ha convocat una nova manifestació el proper 20 de juny, que tindrà lloc a Barcelona, Girona, Lleida i també Tarragona.

A Tarragona, la manifestació serà a les 19 hores, sortirà de la plaça Imperial Tàrraco, recorrerà els carrers Rambla Nova, Sant Francesc, Rambla Vella, el Portalet i acabarà a la plaça de la Font (davant de l’Ajuntament).